110،000 کاربر در این فصل

وی در سخنرانی خود در سایت توضیح داد "Sky News Arabia"در این فصل تعداد کاربران بازی به 110،000 نفر می رسد که امید به پیشرفت بیشتر و بیشتر آن را تشکیل می دهد ، زیرا این بازی در سال 2014 فقط با 8000 کاربر راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد که فقط به تبلیغات و تبلیغ بازی در شبکه های اجتماعی اعتماد می کند و در حال حاضر برای افزایش حجم تبلیغات به روش های مختلف و هدف قرار دادن بخشهای بیشتری از مخاطبان مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی در تلاش است..

و او ادامه داد: "ما اخیراً سعی کرده ایم از طریق اپیزودهای توضیح صحنه های هر دور از لیگ مصر ، پخش شده در صفحات خود در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، فعالیت خود را افزایش دهیم و در آینده تلاش می کنیم تا به بازی های مشابه در لیگ های بین المللی ، به خصوص لیگ های اروپایی برسیم.".

وی تأکید کرد که این کار به سالها کار نیاز دارد ، خصوصاً اینکه این مسابقات در خارج از کشور توسط فدراسیون رسمی لیگ تحت پوشش خود نگهداری می شود ، تا به آنها کمک کند اطلاعات مربوط به هر مسابقه ، مسابقات به تعویق افتاده و سایر جزئیات را بدست آورند..

عبدالحمید همچنین گفت که در روزهای آینده شاهد تلاش جدی برای اتصال رسمی بازی با اتحادیه فوتبال مصر خواهند بود ، توضیح داد که این مرحله نشان دهنده "بخش مهمی از توسعه سیستم فوتبال در مصر".

وی نتیجه گرفت: "از ابتدای سفر ما با مشکلات زیادی روبرو هستیم ، اما وقتی با کاربران بازی در زمین روبرو می شویم ، همه مشکلات ما برطرف می شود و آنها از پیدا کردن بازیکنی در تیم غوطه ور در لیگ خوشحال می شوند که بتواند امتیاز بیشتری برای آنها کسب کند ، بنابراین ما ما موفقیت ایده خود را احساس می کنیم".

برنامه آینده برای اهداف سرمایه گذاری

محمد علاa ، منتقد ورزشی ، به نوبه خود می گوید ایده این بازی در سراسر جهان به ویژه در لیگ های اروپا گسترش یافته است و اکثر نسخه ها با موفقیت خوبی روبرو شده اند..

علا به سایت اضافه شد "Sky News Arabia"این تجربه انگلیسی تاکنون بهترین است که نشان دهنده موفقیت آن در جذب مخاطبان از سراسر جهان ، به ویژه در سطح کشورهای عربی است که باعث افزایش دفعات تماشای لیگ برتر انگلیس در سراسر جهان می شود..

او ادامه داد: "نسخه مصری این بازی به دلیل محبوبیت لیگ مصر در سطح جهان عرب شانس زیادی برای گسترش دارد ، اما برای دستیابی به بیشترین سود ممکن به یک برنامه آینده با اهداف مشخص سرمایه گذاری نیاز دارد.".

علا تأکید کرد که موفقیت در این بازی ارزش بازاریابی لیگ را افزایش می دهد زیرا دلیلی برای تماشای مسابقاتی ایجاد می کند که هواداران در شرایط عادی علاقه مند نیستند ، به گفته وی..

این منتقد ورزشی همچنین انتظار دارد تعداد کاربران این بازی در روزهای آینده خصوصاً با افزایش تعداد تیم هایی که در این فصل برای کسب عنوان رقابت می کنند ، افزایش یابد.

>

یک بازی الکترونیکی جدید موفق شد لبخند هواداران را به هنگام گلزنی بازیکنان حریف جلب کند. بنیانگذار این بازی ، مهندس موتاز عبدالحمید ، گفت که این ایده از بازی شبیه لیگ برتر انگلیس الهام گرفته شده است و علاقه او به فوتبال اولین انگیزه برای ایجاد بازی در مصر است..

عبدالحمید برای اسکای نیوز عربستان توضیح داد که این بازی به انتظارات مخاطبان از عملکرد بازیکنان در تیم های لیگ مصر بستگی دارد ، زیرا هر شرکت کننده در این بازی برنامه ای به ارزش 100 میلیون پوند دارد و هر بازیکن مقدار تعیین شده توسط درصد را دارد. از خرید آن توسط تمرین کنندگان بازی ، و کاربران بازی به رقابت می پردازند. به صورت هفتگی و سالانه جوایز خود را تحویل بگیرید.

ریسک بالا

این بازی امکان خرید فقط سه بازیکن از یک تیم را فراهم می کند ، که تمرین کنندگان را ترغیب می کند تا مسابقات تیم های نامطبوع را در جستجوی عناصر متمایز در آنها دنبال کنند ، به شرطی که امتیازات برای هر بازیکن محاسبه شود ، از جمله آنچه که او در مستطیل سبز ارائه می دهد ، خواه یک گل یا یک گل است یا تیمش را با یک تور تمیز ترک می کند ، همه چیز امتیاز مشخصی دارد و اگر بازیکن کارت قرمز دریافت کند یا در طول مسابقه تعویض شود ، عکس این اتفاق می افتد.

وی افزود: هدف از این بازی افزایش مریدان تیم های سطح پایین لیگ مصر با ایجاد انگیزه برای تماشای بازیکنانی است که روی آنها شرط می بندند.

همانطور که مهندس مصری توضیح داد ، دشوارترین مرحله در این پروژه ایجاد یک سیستم الکترونیکی است که بتواند بلافاصله امتیاز بازیکنان را در مسابقات جمع کند و می گوید “قیمت سیستم بازی به 2.5 میلیون پوند مصر رسیده است.”

عبدالحمید تأیید می کند که عدم ثبات در لیگ مصر تصمیم به برقراری این بازی را به ویژه با کمبود حمایت مالی و دولتی از این ایده به خطر انداخته است ، اما عشق او به فوتبال قوی ترین انگیزه او برای ادامه راهی است که آغاز کرده است. به قول خودش شش سال پیش..

110،000 کاربر در این فصل

وی برای “Sky News Arabia” توضیح داد که در این فصل تعداد کاربران بازی به 110 هزار کاربر رسیده است که امید به پیشرفت هرچه بیشتر آن را تشکیل می دهد ، زیرا این بازی در سال 2014 تنها با 8 هزار کاربر راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد که فقط به تبلیغات و تبلیغ بازی در شبکه های اجتماعی اعتماد می کند و در حال حاضر برای افزایش حجم تبلیغات به روش های مختلف و هدف قرار دادن بخشهای بیشتری از مخاطبان مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی در تلاش است..

وی افزود: اخیراً ما سعی کرده ایم از طریق اپیزودهایی که صحنه های هر دور از لیگ مصر را در صفحات خود در شبکه های اجتماعی پخش می کنیم ، فعالیت خود را افزایش دهیم و تلاش می کنیم به بازی های مشابه در لیگ های بین المللی ، به خصوص لیگ های اروپایی برسیم.

وی تأکید کرد که این کار به سالها کار نیاز دارد ، خصوصاً اینکه این مسابقات در خارج از کشور توسط فدراسیون رسمی لیگ تحت پوشش خود نگهداری می شود ، تا به آنها کمک کند اطلاعات مربوط به هر مسابقه ، مسابقات به تعویق افتاده و سایر جزئیات را بدست آورند..

عبدالحمید همچنین گفت که در روزهای آینده آنها شاهد تلاش های جدی برای عضویت رسمی در اتحادیه فوتبال مصر خواهند بود ، و توضیح داد که این مرحله “بخش مهمی از توسعه سیستم فوتبال در مصر است”..

وی در پایان اظهار داشت: ما از ابتدای سفر با دشواری های زیادی روبرو شده ایم اما وقتی با کاربران بازی در زمین روبرو می شویم همه مشکلات ما از بین می رود و آنها از یافتن بازیکنی در تیم غوطه ور در لیگ خوشحال می شوند که می تواند امتیاز بیشتری برای آنها کسب کند. بنابراین ما موفقیت ایده خود را در آن زمان احساس می کنیم. “

برنامه آینده برای اهداف سرمایه گذاری

محمد علاa ، منتقد ورزشی ، به نوبه خود می گوید ایده این بازی در سراسر جهان ، به ویژه در لیگ های اروپا گسترش یافته است و بیشتر نسخه های آن موفقیت بزرگی داشته است..

علا به Sky News Arabia اضافه کرد که با توجه به موفقیت در جذب مخاطبان از سراسر جهان ، به ویژه در جهان عرب ، که باعث افزایش سطح تماشای لیگ برتر انگلیس در سراسر جهان شده است ، تجربه انگلیسی بهترین تجربه تاکنون است..

وی ادامه داد: نسخه مصری این بازی به دلیل محبوبیت لیگ مصر در سطح جهان عرب از شانس زیادی برای گسترش برخوردار است ، اما برای دستیابی به بیشترین سود ممکن به برنامه آینده با اهداف مشخص سرمایه گذاری نیاز دارد.

علا تأکید کرد که موفقیت در این بازی ارزش بازاریابی لیگ را افزایش می دهد زیرا دلیلی برای تماشای مسابقاتی ایجاد می کند که هواداران در شرایط عادی علاقه مند نیستند ، به گفته وی..

این منتقد ورزشی همچنین انتظار دارد در روزهای آینده به خصوص با افزایش تعداد تیم هایی که در این فصل برای کسب عنوان رقابت می کنند ، تعداد کاربران بازی افزایش یابد.