وی خاطرنشان كرد كه انتظارات جهانی نشان می دهد كه در محموله ای كه او حمل می كند ضرر خواهد داشت "یک بار داده شد" یا در کشتی ، اما "این اتفاق نیفتاد"وی با بیان اینکه حدود 600 مصری وجود دارد که در اولین عملیات در جهان در پرونده نجات کار می کنند ، افزود: "و شرکت های امداد و نجات جهان شاهد این امر بوده اند و ما به حماسه خود افتخار می کنیم".

طبق یک تصمیم دادگاه ، مقامات مصر حق این را دارند "کشتی غرق شده" پس از شناورسازی ، به موازات مذاکرات بین دولت کانال سوئز و شرکت ژاپنی صاحب کشتی ، برای پرداخت غرامت ، که دولت حدود یک میلیارد دلار تخمین می زند ، و سپس 60 درصد مبلغ را کاهش می دهد تا به 550 میلیون دلار پرداخت برسد. امکانات ، اما این شرکت پیشنهاد پرداخت تنها 150 میلیون دلار را داد که کانال سوئز محسوب می شد "غیر استاندارد".

به گفته کارشناسان حقوقی ، انتظار می رود این بحران با پرداخت خسارت قابل قبول شرکت برای دولت ، یا منتظر حل و فصل دعوی بین دو طرف توسط دادگاه اقتصادی اسماعیلیه ، به طور دوستانه ای حل شود.

اختلاف نظر در مورد میزان غرامت

وکیل بین الملل خالد ابوبکر ، مشاور رئیس کانال سوئز در مذاکرات ، گفت که پرونده کشتی "یک بار داده شد" شرکت صاحب کشتی نامه تحسین نامه ای را به کانال سوئز به تیم نجات دولت ارسال کرد و افزود: "نامه نگاری از همه مقامات متخصص در حمل و نقل و نجات دریایی در کارایی و سرعت عملیات نجات کشتی با پرچم پاناما متوقف نمی شود.".

در جریان کنفرانس مطبوعاتی جهانی ، ابوبکر تأکید کرد که کانال سوئز با شرکتی که مالک کشتی غرق شده است معامله می کند. "احترام متقابل"و او با تأكيد بر موضع مصر در مورد موضوع جبران خسارت ، نگرش شديدي به روابط دو كشور دارد "بسیار قوی"وی توضیح داد که اختلاف بین دو طرف در جریان است "میزان غرامت".

وی توضیح داد که با ارائه نمایندگان شرکت حمل و نقل به ارزش کالاهای واقعی روی آن ، مقداری که قبلاً برای کانال سوئز در دسترس نبوده است ، این مقام در حال بررسی ارزش غرامت لازم بود. "ما با کسی احساس خصومت نمی کنیم ، اراده خوبی داریم و آرزوی روابط خوب با همه را داریم".

ابوبکر تأیید کرد که سرلشکر اسامه ربیع ، رئیس اداره کانال سوئز ، به محض اطلاع رسانی به مقامات در مورد قیمت کالاهای کشتی ، دستور کاهش غرامت را صادر کرده است.

3 کشتی از قبل غرق شدن کشتی عبور کردند

از طرف خود ، کاپیتان سید ششا ، مشاور رئیس کانال سوئز مسئول تحقیق در مورد حادثه جنایت ، گفت که تحقیقات منجر به محکومیت کانال سوئز نشده است ، با بیان اینکه 3 کشتی وجود دارد که از کانال سوئز عبور می کنند تقریباً با همان تناژی که حمل می کردند. "یک بار داده شد" کاملا طبیعی

در جریان کنفرانس مطبوعاتی ، ششا افزود که مقامات مایل به مذاکره با این شرکت متعلق به کشتی هستند و این شرکت گزارش فنی خود را در مورد این حادثه و اقدامات صورت گرفته به سازمان بین المللی دریانوردی ارسال کرده و از تلاش های مصر قدردانی کرده و که ما از هیچ چیز نمی ترسیم

“>

کشتی پانامایی حدود دو ماه پیش در کانال سوئز در منطقه ای که هیچ تکراری در مسیر ناوبری کانال سوئز وجود ندارد ، به زمین برخورد کرد و این امر باعث اختلال در ناوبری جهانی از طریق کانال شد تا قبل از تلاش مصر برای موفقیت دوباره در یک کشتی قایقرانی.

مروری بر تلاشهای نجات یک بار داده شده

ناخدا محمد السید ، یکی از اعضای تیم نجات کشتی در کانال سوئز ، روز یکشنبه در یک کنفرانس خبری بین المللی گفت که طبق برنامه ریزی های انجام شده ، کشتی طبق 90 استاندارد بین المللی و بین المللی طی 90 روز مجدداً حرکت می کند “نجات دریا” ، اما مردم مقامات کانال سوئز حماسی را برای نجات کشتی انجام دادند و برای اولین بار در جهان از لایروبی های جهان استفاده شد.

یکی از اعضای تیم امداد و نجات Ever Given اضافه کرد که استانداردهای جهانی مستلزم تخلیه کشتی 51 متری از طریق جرثقیل ها و حمل کانتینرها به مکان های دیگر و سایر موارد است که این راه حل ایده آل است که در صورت بسته شدن کشتی در سراسر جهان انجام می شود ، اضافه می کند: “اما دنیا او بسته شدن کانال سوئز را به مدت 3 ماه تحمل نخواهد کرد.

وی گفت: انتظارات جهانی نشان می دهد كه در حمل و نقل توسط Ever Given یا كشتی ضرر خواهد داشت ، اما “این اتفاق نیفتاد” ، توضیح داد كه حدود 600 مصری در اولین عملیات در نوع خود روی پرونده نجات كار كرده اند. جهان ، افزود: “شرکت های نجات بین المللی این را شاهد بوده اند و ما به حماسه خود افتخار می کنیم.”

طبق حکم دادگاه ، مقامات مصری “کشتی جنایتکار” را به موازات مذاکرات کانال سوئز و شرکت ژاپنی صاحب کشتی ، برای شنود غرامت ، که توسط مقامات حدود یک میلیارد دلار تخمین زده شده است ، از شناور خود نگه داشتند. ، و سپس مبلغ را 60 درصد کاهش داد تا به 550 میلیون دلار از طریق پرداخت برسد. با این حال ، این شرکت پیشنهاد پرداخت تنها 150 میلیون دلار را داد که کانال سوئز “قابل درک” دانست.

به گفته کارشناسان حوزه حقوق ، انتظار می رود این بحران با پرداخت غرامت به این شرکت ، مورد قبول مقامات ، یا انتظار برای رسیدگی به دادگاه اقتصادی اسماعیلی بین طرفین ، به طور دوستانه حل شود.

اختلاف در مورد میزان غرامت

خالد ابوبکر ، وکیل بین الملل ، مشاور رئیس دولت کانال سوئز در مورد مذاکرات درباره پرونده کشتی “همیشه داده شده” ، گفت که شرکت صاحب کشتی نامه ای به مقامات کانال سوئز ارسال کرده است ، نامه ای که ستایش از تیم کاری برای نجات کشتی ، افزود: “مکاتبات با کلیه مقامات نجات دریایی و دریایی در مورد اثربخشی و سرعت عملیات نجات کشتی با پرچم پاناما متوقف نخواهد شد.

در جریان کنفرانس مطبوعاتی بین المللی ، ابوبکر تأکید کرد که مقامات کانال سوئز با “صاحب کشتی متخلف” از طریق “احترام متقابل” معامله می کنند و بین دو کشور تنش دارند و تأکید کرد که موقعیت مصر در مورد موضوع برجسته غرامت “بسیار قوی “، توضیح می دهد که اختلاف بین دو طرف در” ارزش ضروری غرامت “است.

وی توضیح داد که با ارائه ارزش نمایندگی های شرکت حمل و نقل ارزش کالاهای واقعی روی آن ، مقداری که قبلاً در کانال سوئز موجود نبود ، این مقام در تلاش است تا ارزش غرامت لازم را بررسی کند ، افزود: هیچ مشکلی با این حد وجود ندارد و ما حسن نیت داریم و تمایل داریم که با همه روابط خوبی داشته باشیم.

ابوبکر تأیید کرد که سرلشکر اسامه ربیع ، رئیس اداره کانال سوئز ، به محض اطلاع رسانی به مقامات در مورد قیمت کالاهای کشتی ، دستور کاهش غرامت را صادر کرده است.

3 کشتی از مقابل غرق کشتی عبور کردند

از طرف خود ، کاپیتان سید ششا ، مشاور رئیس کانال سوئز مسئول تحقیق در مورد حادثه جنایت ، گفت که تحقیقات منجر به محکومیت کانال سوئز نشده است ، و توضیح می دهد که 3 کشتی وجود دارد که از کانال سوئز عبور می کنند تقریبا با همان تناژی که توسط “Ever Give” حمل شده است. کاملاً طبیعی است.

در کنفرانس مطبوعاتی ، ششا افزود که مقامات مایل به مذاكره با شركت مالك كشتی هستند و این یك گزارش فنی را در مورد حادثه و اقدامات انجام شده به سازمان بین المللی دریانوردی ارسال كرده و تلاش های مصر را ستوده است. ما از هیچ چیز نمی ترسیم