این دوره بر اساس کتابی در روانشناسی محاسبه می شود ،"سایکو سایبرنتکس" توسط ماکسول مالتز در سال 1960 منتشر شد.

مالتز یک جراح پلاستیک بود و این زمان را بر اساس مشاهده محاسبه کرد که چه مدت پس از عمل باید با چهره جدید خود سازگار شود.

اما مطالعه ای که در سال 2009 در انگلستان منتشر شد ، می گوید كه مدت زمان لازم برای ترك فرد به یك عادت بد مشخص نیست و قابل تعیین نیست.محققان دانشگاه کالج لندن ، عادات جدید را بررسی و تجزیه و تحلیل می كنند.

در 96 نفر به مدت 12 هفته ، آنها دریافتند که 66 روز طول کشید تا این عادت به انسان نزدیک شود.
اما دوره از فردی به فرد دیگر متفاوت است ، از 18 روز و شاید تا 254 روز شروع می شود ، به این معنی که فرد نمی تواند به سرعت به یک عادت بد وابسته شود.

بر این اساس ، کسی که می خواهد رفتاری جدید در زندگی خود اتخاذ کند باید حداقل دو ماه صبر کند تا بتواند وظیفه مورد نظر را انجام دهد.

اما اگر سه هفته گذشته باشد و یک نفر نتواند خود را با رفتار جدید مانند دوری از استعمال دخانیات و غیره سازگار کند ، این مسئله به هیچ وجه به اضطراب احتیاج ندارد ، زیرا ترک کارهای بد و عادات به ناچار زمان می برد.

آلیسون ناتاسی ، محقق بهداشت روان توضیح می دهد که هرکسی که قصد ترک یک عادت بد را دارد ، باید مشغول انجام کار جدیدی باشد ، زیرا این دستور به نوعی توزیع دست می یابد و باعث می شود فرد به پوچی نرسد و به سختی در مورد موضوع فکر کند. که محروم است

>

طبق وب سایت Science Alert ، مردم تمایل دارند بسیاری از چیزها را کنار بگذارند ، مانند غذای بی ارزش یا سیگار کشیدن تعداد زیادی سیگار در روز.

بسیاری از مردم تعجب می کنند که چه مدت طول می کشد تا یک انسان یک عادت بد را ترک کند و فقط به گذشته تبدیل شود ، و بسیاری در واقع موفق به انجام این وظیفه شده اند ، بنابراین آنها به سمت بهتر تغییر کرده اند.

این منبع علمی خاطرنشان می کند که زمان تقریبی لازم برای فرد برای انجام این کار در رفتار خود و خلاص شدن از اعتیاد 21 روز است.

این دوره براساس کتاب روانشناسی معروف به “سایکو سایبرنتیک” نوشته ماکسول مالتز ، که در سال 1960 منتشر شد ، محاسبه شد.

مالتز یک جراح پلاستیک بود و این زمان را بر اساس مشاهده محاسبه کرد که چه مدت پس از عمل باید با چهره جدید خود سازگار شود.

اما مطالعه ای که در سال 2009 در انگلستان منتشر شد ، می گوید كه مدت زمان لازم برای ترك فرد به یك عادت بد مشخص نیست و قابل تعیین نیست.محققان دانشگاه کالج لندن ، عادات جدید را بررسی و تجزیه و تحلیل می كنند.

در 96 نفر به مدت 12 هفته ، آنها دریافتند که 66 روز طول کشید تا این عادت به انسان نزدیک شود.
اما دوره از فردی به فرد دیگر متفاوت است ، از 18 روز و شاید تا 254 روز شروع می شود ، به این معنی که ممکن است فرد به سرعت به یک عادت بد وابسته نشود.

بر این اساس ، کسی که می خواهد رفتاری جدید در زندگی خود اتخاذ کند باید حداقل دو ماه صبر کند تا بتواند وظیفه مورد نظر را انجام دهد.

اما اگر سه هفته گذشته باشد و یکی نتوانسته است خود را با رفتار جدید مانند دوری از استعمال دخانیات و غیره سازگار کند ، این مسئله به هیچ وجه به اضطراب احتیاج ندارد ، زیرا ترک کارهای بد و عادت ها به ناچار زمان می برد.

آلیسون ناتاسی ، محقق بهداشت روان توضیح می دهد که هرکسی که قصد ترک یک عادت بد را دارد ، باید مشغول انجام کار جدیدی باشد ، زیرا این دستور به نوعی توزیع دست می یابد و باعث می شود فرد به پوچی نرسد و به سختی در مورد موضوع فکر کند. که محروم است