اگرچه اتومبیل های الکتریکی در حین کار مستقیماً مضرات از خود ساطع نمی کنند ، اما به عنوان اتومبیل هایی که دارای موتور احتراق داخلی هستند ، یک سوم انتشارات از خود فرآیند تولید خودرو حاصل می شود.

به عنوان مثال ، 50 درصد از اجزای سازنده یک ماشین الکتریکی از پلاستیک تشکیل شده است ، ماده ای که عمدتا از پتروشیمی ها تولید می شود.

ناوگان وسایل نقلیه الکتریکی می توانند 4٪ از برق جهانی (2030) را مصرف کنند ، که علاوه بر نفت عمدتا از ذغال سنگ و گاز تولید می شود.

با این حال ، برخی مطالعات نشان می دهد که حتی در تولید برق ، میزان انتشار از وسایل نقلیه الکتریکی تا 30٪ کمتر از اتومبیل های معمولی است.

اتومبیل های برقی هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارند و در حال توسعه و رشد هستند و ممکن است تا سال 2045 16 درصد از ناوگان جهانی خودرو را تشکیل دهند.

>

روزانه 7.2 میلیون ماشین الکتریکی در خیابان های جهان تردد می کنند ، اما آنها کمتر از 1 درصد از کل 1.4 میلیارد اتومبیل را نشان می دهند.

پیش بینی می شود ناوگان وسایل نقلیه الکتریکی در سال 2030 به 230 میلیون وسیله نقلیه یا معادل 5٪ از خودروهای جهان برسد.

تکثیر اتومبیل های الکتریکی به معنای پایان دوره نفت نیست ، به ویژه اینکه آنها تا سال 2030 حدود 4.2 میلیون بشکه نفت را کاهش می دهند که معادل 4٪ تقاضای جهانی است.

اگرچه اتومبیل های الکتریکی در هنگام کار مستقیماً مضرات از خود ساطع نمی کنند ، اما به عنوان اتومبیل هایی که دارای موتور احتراق داخلی هستند ، یک سوم انتشارات از خود فرآیند تولید خودرو حاصل می شود.

به عنوان مثال ، 50 درصد از اجزای سازنده یک ماشین الکتریکی از پلاستیک تشکیل شده است ، ماده ای که عمدتا از پتروشیمی ها تولید می شود.

ناوگان وسایل نقلیه الکتریکی می توانند 4٪ از برق جهانی (2030) را که علاوه بر نفت عمدتا از زغال سنگ و گاز تولید می شود ، مصرف کنند.

با این حال ، برخی مطالعات نشان داده اند که حتی در تولید برق ، میزان انتشار از وسایل نقلیه الکتریکی تا 30٪ کمتر از اتومبیل های معمولی است.

اتومبیل های برقی هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارند و در حال توسعه و رشد هستند و ممکن است تا سال 2045 16 درصد از ناوگان جهانی خودرو را تشکیل دهند.